רזניק: "על הציבור לדעת מה מצבו המשפטי של נתניהו – ש"ס גדלה מפרשת דרעי"

איתי גדסי No Comments on רזניק: "על הציבור לדעת מה מצבו המשפטי של נתניהו – ש"ס גדלה מפרשת דרעי"

"במערכת הפוליטית העירונית, האשמות והכפשת מועמדים, הפכו לכלי ניגוח פוליטקאים", כך אומר עו"ד יהושע רזניק, המשנה לפרקליט המדינה לשעבר בראיון ל'מהדורה המרכזית' | על שימוע לקראת הבחירות: "גם אם נתניהו יזומן לשימוע, פרקליטיו יוכלו לכנס מסיבת עיתונאים ולומר את עמדתם, ייתכן והיא גם תתקבל" | האזינו

עו"ד יהושע רזניק צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשנה לפרקליט המדינה לשעבר, עו"ד יהושע רזניק התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. עו"ד רזניק התייחס לחקירות ראש הממשלה וכוונת היועמ"ש לזמן את נתניהו לשימוע לפני הבחירות".

התכנסות צמרת העולם המשפטי על החלות בתיקי נתניהו: "הנחיית היועמ"ש לממשלה, בסיטואציה כזאת, הוא צריך להתקדם בתיק ולא צריך לעצור, הוא חייב לזמן איש ציבור לשימוע לפני הבחירות. היועץ יכול להחליט שלא צריך להגיש כתב אישום. או שיזמן אותו לשימוע, והעורכי הדין של נתניהו יכולים לכנס מסיבת עיתונאים ולהציג את עמדתם – שהיא יכולה להתקבל".

ראש הממשלה חשוף לציבור: "איש ציבור מהמעלה הראשונה, הציבור חייב להיות חשוף לכל דבר שנוגע לראש הממשלה. הציבור צריך לדעת אם הוא מואשם או לא. והבוחר צריך לדעת לפני מה עומד. ראש הממשלה צריך לתת את השירות הטוב ביותר".

היועמ"ש חייב להזדרז: "תפקיד של יועץ המשפטי להזדרז ללמוד ולהחליט. לא צריך לפנות ימינה ושמאלה. הציבור חייב להיות שותף לסטטוס של היועץ המשפטי אם מתכוון לפרסם את החלטותיו לפני אחר".

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90


0 תגובות